Lite kakor till kaffet?

Din personliga integritet är viktigast! Genom att godkänna våra villkor kan vi hjälpa er att få en trevligare användarupplevelse på vår sajt. Läs mer här.

arrow

PS Interim

Making sure the right person is in the right position is key in all successful companies. In addition, having this person in place at the right time and in the right situation is vital.

We have been fortunate to help various clients since the start of 2010 through our consulting company, PS Interim, by offering a fast and efficient solution for getting qualified personnel in place fast when gaps occur due to sick leave, parental leave or labor loss. Our consultants are employed by us, but deployed with you.

PS Interim is an authorized staffing company and we have collective agreements with the Union.

Why PS Interim?

We care a great deal about getting to know our customers and it is without a doubt this, that makes us so good at seeing the actual need. The result is that we can quickly present a suitable consultant that we’ve identified as a perfect match to your requirement profile as well as your organization.

We work proactively and daily meet with skilled professionals looking for their next challenge. This means that we can have great candidates to present in very short time.

However, the most important reason for choosing us is that our consultants are the heart of PS Interim. We genuinely care about our consultants and demonstrate this by working close to them, making sure everything is working satisfactorily for both consultant and client. We work hard at keeping our relationship alive in our daily work.

Marie Edgren, PS Interim Konsult

“Det bästa med att samarbeta med PS Interim är den personliga relationen som klart bidrar till att uppdragen blir så ”rätt” och givande, både för kund och för mig som konsult.”

“Det som skiljer PS Interim från flera andra samarbetspartners är återigen den personliga och genuina relationen som ligger till grund för ett långsiktigt samarbete med återkommande uppdrag.”

Lediga interim-tjänster

Se alla våra lediga interimtjänster här

Se lediga tjänster

Lena Wadenby

VD

Lena är ansvarig för PS Interim samt rekryteringskonsult/konsultchef. Hon har verkat i konsultbranschen sedan 2006 och är utbildad civilekonom från Handelshögskolan i Göteborg med fördjupning inom organisation och ledarskap. Hon är även certifierad coach inom personlighetsformuläret Insights Discovery samt personlighetsformulär och färdighetstester inom SHL och Talent Q. Lena har erfarenhet av att rekrytera både chefer och medarbetare och har stort intresse för positioner inom ekonomi/finans och management.

AnnaKarin Olsson

CFO

Material

file

PS Interim Produktbeskrivning