Lite kakor till kaffet?

Din personliga integritet är viktigast! Genom att godkänna våra villkor kan vi hjälpa er att få en trevligare användarupplevelse på vår sajt. Läs mer här.

arrow

Flexibelt och tryggt arbetsklimat - När du behöver det

PS Interim

Rätt person på rätt plats är en självklarhet i alla framgångsrika företag. Att dessutom ha denna person på plats i rätt tid och i rätt situation är något vi sedan starten 2010 hjälpt många kunder med via vårt konsultbolag, PS Interim.

PS Interim erbjuder en snabb och effektiv lösning för att du ska få in kompetent personal när det tex uppstår luckor vid sjukskrivningar, föräldraledighet eller arbetstoppar. Våra konsulter är anställda hos oss, men jobbar på uppdrag hos dig.

Vi är ett auktoriserat bolag inom bemanning och vi har kollektivavtal med Unionen.

Varför PS Interim?

Vi är noga med att lära känna våra kunder och det är tveklöst det som gör att vi är så bra på att se det faktiska behovet (en del menar att vi kan fånga våra kunders magkänsla).

Det givna resultatet är att vi snabbt tar fram lämpliga konsultkandidater och vi presenterar de vi ser matchar er kravprofil och er som organisation.

Vi arbetar proaktivt och har löpande möten med bra personer som söker nästa utmaning. Detta gör att vi  snabbt har bra kandidater att presentera.

Men, den allra viktigaste anledningen till att ni skall välja oss är att våra konsulter är hjärtat i PS Interim. Vi är rädda om varandra och vi arbetar därför nära våra konsulter, är ofta ute och stämmer av så att allt är bra för både konsult och er och håller vår relation levande i det dagliga arbetet.

Marie Edgren

PS Interim Konsult

”Det bästa med att samarbeta med PS Interim är den personliga relationen som klart bidrar till att uppdragen blir så ”rätt” och givande, både för kund och för mig som konsult.”

”Det som skiljer PS Interim från flera andra samarbetspartners är återigen den personliga och genuina relationen som ligger till grund för ett långsiktigt samarbete med återkommande uppdrag.”

Lediga interimtjänster

Se alla våra lediga interimtjänster här

Lediga interimtjänster

Lena Wadenby

Partner at PS Partner & CEO PS Interim

Lena är ansvarig för PS Interim samt rekryteringskonsult/konsultchef. Hon har verkat i konsultbranschen sedan 2006 och är utbildad civilekonom från Handelshögskolan i Göteborg med fördjupning inom organisation och ledarskap. Hon är även certifierad coach inom personlighetsformuläret Insights Discovery samt personlighetsformulär och färdighetstester inom SHL och Talent Q. Lena har erfarenhet av att rekrytera både chefer och medarbetare och har stort intresse för positioner inom ekonomi/finans och management.

AnnaKarin Olsson

CFO

Material

file

PS Interim Produktbeskrivning