Administrativ Assistent till PS Interim

Vi söker en administrativ assistent/office coordinator till ett internationellt företag i centrala Göteborg. Till en början anställs du av oss och för rätt person finns det möjlighet att efter 6 månader fortsatta anställningen hos vår kund.

Arbetsuppgifter

Som administrativ assistent arbetar du övergripande med att stödja organisationen med administrativa uppgifter och att ge service. Du kommer att stödja ekonomiavdelningen med t ex fakturahantering, stödja VD med administrativa uppgifter, hantera post och inköp av kontorsmaterial, koordinera möten och projekt samt göra resebokningar. 

Kvalifikationer och egenskaper

Du har som lägst gymnasiekompetens och erfarenhet av administrativa uppgifter och inom service. Som person är du professionell, kommunikativ och ansvarstagande. Du har lätt för att strukturera och prioritera ditt arbete och är prestigelös. Du är van användare av Officepaketet och har goda kunskaper i svenska och är flytande i engelska.

Tjänsten

Du blir anställd som konsult i PS Partners konsultbolag PS Interim. Anställningen är på heltid och med start så snart som möjligt. Tjänsten är långsiktig och kan övergå till vår kund efter 6 månader. 

Ansökan

Du söker tjänsten här och har du frågor eller funderingar om tjänsten så är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mikaela Murén på mikaela.muren@pspartner.se alternativt 0763-183857.

Intervjuer sker löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!

 

Rätt person på rätt plats är en självklarhet i alla framgångsrika företag. Att dessutom ha denna person på plats i rätt tid och i rätt situation är något vi sedan starten 2010 hjälpt många kunder med via vårt konsultbolag, PS Interim.

PS Interim erbjuder en snabb och effektiv lösning för att du ska få in kompetent personal när det tex uppstår luckor vid sjukskrivningar, föräldraledighet eller arbetstoppar. Våra konsulter är anställda hos oss, men jobbar på uppdrag hos dig.

Vi är ett auktoriserat bolag inom bemanning och vi har kollektivavtal med Unionen.

PS Interim har idag kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Borås och löser därigenom bemannings och konsultbehov över hela landet. 

Inom PS Partner familjen finns också PS Recruitment för rekrytering av tjänstemän samt PS Management för rekrytering av ledare och nyckelpersoner.