Ekonomiassistent till PS Interim

Vi söker nu en ekonomiassistent till ett långsiktigt konsultuppdrag hos vår kund. 

Arbetsuppgifter:

Här blir du ansvarig för leverantörsreskontra. Det är ditt uppdrag att se till att fakturor betalas i tid, attesteras korrekt och bokförs i rätt period.

Vem söker vi?

Som person är du en lagspelare som både hjälper andra och tar hjälp när det behövs. Du trivs med att självständigt ansvara för och driva ditt arbete framåt. Vidare har du förmåga att arbeta strukturerat och utföra ditt arbete på ett noggrant sätt.

  • Akademisk utbildning inom ekonomi
  • Minst 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
  • God förståelse av redovisning 
  • Van användare av MS Office och erfarenhet av större affärssystem
  • Uttrycker dig väl i både svenska och engelska

Tjänsten

Du blir anställd som konsult i PS Partners konsultbolag PS Interim. Anställningen är på heltid och med start så snart som möjligt. Uppdraget är ett långsiktigt uppdrag och kan övergå till vår kund. Placering i Göteborg.

Ansökan 

För frågor, kontakta rekryteringskonsult Lena Wadenby på +46 (0)723 30 60 61 alt. lena.wadenby@pspartner.se

 

 

Rätt person på rätt plats är en självklarhet i alla framgångsrika företag. Att dessutom ha denna person på plats i rätt tid och i rätt situation är något vi sedan starten 2010 hjälpt många kunder med via vårt konsultbolag, PS Interim.

PS Interim erbjuder en snabb och effektiv lösning för att du ska få in kompetent personal när det tex uppstår luckor vid sjukskrivningar, föräldraledighet eller arbetstoppar. Våra konsulter är anställda hos oss, men jobbar på uppdrag hos dig.

Vi är ett auktoriserat bolag inom bemanning och vi har kollektivavtal med Unionen.

PS Interim har idag kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Borås och löser därigenom bemannings och konsultbehov över hela landet. 

Inom PS Partner familjen finns också PS Recruitment för rekrytering av tjänstemän samt PS Management för rekrytering av ledare och nyckelpersoner.