VD Assistent till Builda

Builda består av åtta stycken bolag inom bygg, el, vvs, hiss, mark, ventilation, fastighetsskötsel och byggsmide. Samtliga jobbar med ledorden kommunikation, innovation och glädje. Samtliga ställer upp på deviserna "hel och ren", "ordning och reda" samt "städat och klart".

Styrkan med Builda är att bredden och kompetensen i de bolag som ingår i koncernen. Oavsett vilket av våra bolag man anlitar, så finns de andra kompentenserna redo när de behövs.

Som medarbetare på Builda får du arbeta med flera bolag med olika inriktningar men med samma målbild och ledord. Hos oss kan du alltså skapa mervärde för så många fler!

Som VD assistent åt Fritjof får du möjlighet att arbeta nära en entreprenör i en växande koncern. Vi söker dig som är snabb, driven, professionell och uppskattar ansvar.

Arbetsbeskrivning

  • I huvudsak stödja VD med administrativa och praktiska uppgifter
  • Hantera mail och telefonsamtal
  • Koordinera, planera och följa upp möten
  • Framtagning av presentationer och beslutsunderlag samt presentera inför VD/ledning
  • Samordning av arrangemang och personalaktiviteter

Kvalifikationer och egenskaper

  • Gymnasial utbildning
  • Erfarenhet av service och administration (gärna från tillväxtbolag )
  • Goda kunskaper i Officepaketet
  • Ansvarsfull person med integritet och hög professionalism
  • Kommunikativ och driven
  • Missar inga detaljer och har en förmåga att leverera och prioritera i högt tempo
  • Goda svenska och engelska språkkunskaper
  • Det är ett krav att du har körkort.

Tjänsten

Anställningen är på heltid och start enligt överenskommelse. Du blir anställd på Buildakoncernen och PS Partner ansvarar för rekryteringsprocessen.

Ansökan

För frågor, kontakta rekryteringskonsult Lena Wadenby på +46 (0)723 30 60 61 alt. lena.wadenby@pspartner.se

Besök gärna www.builda.se samt Builda på LinkedIn.

FILE-20180710-1054CX7PPRUKS7R6.jpg

Dela på facebook Dela på twitter Dela på linkedin Dela via mail